Vrijdagavond 27/04: het grote plan: de sleuf voor de poutrel klaarmaken en het ding er ook in leggen. Qua gewicht viel het ding goed mee (115kg) - het manoeuvreren tussen een tiental stantsoenen was iets minder. Maar na het uit zijn huis plukken van een Chinese vrijwilliger uit de buurt ging het met vier man (excuseer drie man en ik) best vlot! Deel 1 van het plan geslaagd! De kolom er nog onderkrijgen konden we niet zelf omdat die aan de poutrel gelast zou moeten worden, maar opruim/afbreekwerk genoeg... tot diep in de nacht, euhm... ochtend.
Stort het in of stort het niet in? |
Klaar om de poutrel in te leggen |
Hij ligt! |
Zaterdag 28/04: ik moest zelf werken, maar toen ik thuiskwam was de kolom wel aan de poutrel gelast door mijn overburen van garage De Schepper! Niet dat er veel kans is dat jullie een landbouwvoertuig moeten laten herstellen, maar stel dat het toch ooit nodig zou zijn: allen daarheen!
Kolom aan poutrel gelast |
Zondag 29/04: betonsokkeltje voor de poutrel gegoten - turbobeton is leuk speelgoed en de allerlaatste sloopwerken.
Betonsokkeltje |
Wat een ruimte :-) |
Dinsdag 01/05: uitzetband, plastiek en netten gelegd - 't ziet er nu al een pak properder uit dan de modderpoel van voorheen. Laat die betonplaat maar komen zodat Henric en Edwar weer een beetje ruimte hebben (en jippie gedaan met de "mama er zit modder in mijn schoenen"-histories)!
Stap 1: Uitzetband |
Stap 2: Stukken bouwplastiek snijden |
Stap 3: Bouwplastiek open leggen |
Stap 4: Netten leggen |
Stap 5: Netten aan mekaar bevestigen |
De "gang" naar de trap ;-) |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten